شاخ روان
شاخ روان

شاخ روان

خاطرات یک ماهیانه بگیر

اصطلاح سر برج برای من و خواهری اصطلاح خعلی دلچسب و دوست داشتنیه ..کوچیکتر که بودم (خعلی کوچیک) نمیدونستم معنی برج دقیقا همون ماه حقوقیه .فکر میکردم برج یه مکان بلنده که مردم میرن از بالاش پول برمیدارن...هر وقت مادری میگفت پولم تموم شده میگفتم مامااااان؟کی میریم سر برج؟

مادریم میخندید و میگفت تا چند روز دیگه میریم.

بزرگتر که شدم فهمیدم که حقوق ثابتی در این روز مخصوص ،به من و خواهری کوچک و خواهری بزرگ(تا وقتی مجرد بود ) تعلق میگیره درست مثل بقیه ی حقوق بگیرا و این شروع ماجرا بود:

من       پدری سربرجه ماهیانه ی ما رو بده 

پدر ی       عه؟!کاش زودتر میگفتی ماهیانه رو دیشب دادم به رفتگر محله 

من:| پدری شوخو نکن حق کارگر خوردن نداره پول مارو بده زن و بچه مون چشم به راهن

پدری:))))))) باشه ولی این ماه به خاطر کم کاری کسر حقوق داری 

من:/ رد کن بیاد پولمو تا به زور متوسل نشدم 


اصل پولو که میگیرم تلاش برای گرفتن اضافه تر شروع میشه :پدررررررییییی!؟؟!!؟؟

بی مقدمه میره سر اصل مطلب:دادم به گدا اولی اگر زورت میرسه برو ازش بگیر (منظورش خواهری کوچیکتره) 

و اینگونه است که هر کسی زودتر پدری رو پیدا و ایضا خفت کنه ماهیانه ی بیشتری کاسب میشه  :))))))