شاخ روان
شاخ روان

شاخ روان

سر گشاده به رییس جمهور...

تو باعث شدی ...تو باعث شدی که ناقضان حقوق بشر به ما تهمت زیر پاگذاشتن حقوق بشر بزنند ،تو باعث شدی کسانی که برای چاپلوسی مردم ایران عید نوروز رو به زبان فارسی به ما تبریک میگفتن انواع و اقسام بی ادبی هایی که به ما نکرده بودن رو به زبون بیارن،تو باعث شدی خون شهید احمدی روشن زیر پاهای اشتون بی رنگ شد که پدرش با گریه بگه اگر بیست درصد رو نمیخواستید چرا جوون منو به کشتن دادید؟ تو باعث شدی با بی شرمی برای ما قطعنامه تصویب کنن که چه کسی رو آزاد کنید به چه چیزی مجوز بدید انتخاباتتون رو با معیار ما چطور برگزار کنید! تو باعث شدی حتی به مرز اعتقادات ما تجاوز بشه و زشت ترین عمل غیر انسانی رو از ما بخوان آزاد کنیم ،تو باعث شدی توی مسایل دفاعی ما هم سرک بکشن...میگفتی فقط موضوع مذاکرات انرژی هسته اییه اما حالا مشخص شد موارد دیگه ای که توی مذاکرات بعدی مطرح میشن چیا هستن...

ببین الکی هی بلند نشو راه بیفت ادای حضرت آقا رو در بیار از این جانباز و اون جانباز و سالمندان و...دیدن کن شاید قشر بی سواد گول اون لبخند موزی تو رو بخورن اما من یه دانشجو هستم یه جوان و یه افسر توی جنگ نرم که میدونه پشت لباس روحانیت تو چه افکار پوسیده و به درد نخوری خوابیده،همون افکاری که یه بار زمان سازندگی و یه بار زمان اصلاحات شکست خورده بودن و خودشونو نشون دادن،

فقط تو کار این مردم موندم ،چطور از یه سوراخ دوبار گزیده میشن؟ آقا همه ی دنیا دارن بیدار میشن،همه دارن متوجه میشن،همه دارن با استعمار میجنگن،ما تازه داریم به دعوت دوباره استعمار دل خوش میکنیم،

یه بار واسه فرار از رییس اشرافی گری به احمدی نژاد رای میدن یه بار به خاطر همون رییس اشرافی گری به تو رای میدن...این چه جور بصیرتیه؟

هر نماز دعا میکنم موفق نباشی دعا میکنم عزت نداشته باشی دعا میکنم همه ی داشته هاتو از دست بدی ،چون همه این بلا ها رو سر ما آوردی...اونم بی صدا و با نقش بازی کردن.

حضرت آقا گفته بود هر چی شکایت از کارای کارشکن ها دارم این شبا به مادرم زهرا میگم...خدا دلتو خون کنه که دلشو خون کردی...