شاخ روان
شاخ روان

شاخ روان

ترانه ای برای من

من کلا تو فاز آهنگ و این حرفا نیستم،اما بعضی وختا بعضی ترانه ها واقعا به روح آدم پیوند میخوره!

مثلا انگار این آقایی که خواهری میگه اسمش مرتضی پاشاییه آهنگ تیتراژ امسال ماه عسل رو از رو حرفای دل من کپی پیست کرده! اصلن عجییییییییب بند بند این آهنگ از دورنم بلند میشه...اولین باری که شنیدمش تا چند دقیقه فقط میخکوب شده بودم؛ دیدین یه وختایی آدم منتظره یه چیزی بشنوه؟

 با اینکه بقیه اعضای خانواده م بار اول اصلن ازش خوششون نیومد،اما من انگار  گمشده مو پیدا کرده باشم تمام کلماتشو گریه کردم.به قول آقای علیخانی حالم باهاش خوبه...خیلی خوب.


یه غرور یخی یه ستاره ی سرد \یه شب از همه چی به خدا گله کرد \یه دفه به خودش همه چی رو سپرد \دیگه گریه نکرد \فقط حوصله کرد




پ.ن: بر خلاف هر سال این آهنگ منو بیننده پر و پا قرص ماه عسل کرده وگرنه اصلن اجرای علیخانی رو دوست ندارم...