شاخ روان
شاخ روان

شاخ روان

اگر بااااار گراااااان بودیم و ...


اگه قبل از سفر یه ویروس گردن کلفت تو ریه هات جا خوش کنه و واسه خوب شدن و رسیدن به غافله فقط دو روز وخت داشته باشی ،تا از سفرت جا نمونی یا کوفتت نشه؛ اون وخت راضی میشی مادری هر بلایی دلش میخواد سرت بیاره حتی اگر اون بلا زدن آمپول پنادول یک میلیون ودویست( به عبارتی آمپول فیل کش) تاریخ مصرف گذشته تاکید میکنم تاریخ مصرفففففف گذشته( در حد  ماه ۶ م سال۲۰۰۱۳) باشه.

بعدشم که حالت خوب نشد یه ژست متفکرانه بگیره و در حالی که چونه شو میخارونه بگه مثل اینکه باید بریم دکتر...واین طوری با مشخص شدن اینکه واقعا چه دردته چهارتا آمپول فیل کش دیگه به لطف دکتر جان نوش جان کنی و لنگان لنگان بدویی تا به غافله برسی. تا شما باشید مادری پرستار نداشته باشید. بهله...



پ.ن: درست حدس زدید  دوستای باهوش من...دارم میرم مسافرررررت...ولی نمیگم کجا دارم میرم...

اصلن لازم نیست همه بدونن دارم میرم مشهد که!بهله!