شاخ روان
شاخ روان

شاخ روان

سه رک بند !!!

کلن با بستن بند کفشم مشکل دارم 

همیشه یه لنگ بند کفشم باید دراز باشه رو زمین ...

نه که نخوامااااا اصلن انگار که بنداش دوتا قطب همنام آهن ربا باشن همدیگه رو دفع میکنن و نمیتونن دو دقیقه به همدیگه گره بخورن 

بعد جالبه با این تخصص بالا  تو دوران نوجوونی اصراااار داشتم کتونی بپوشم  :)

یه دوست داشتم توی دوران دبیرستان همیشه دنبال من بود هی میگفت سه رک بند کفشت بازه...سه رک بند کفشت...سه رک بند ... سه ررررررک 

بنده خدا ی میدید من اهمیت نمیدم دولا میشد خودش بند کفشمو میبست ...همش میگفت من فقط یه آرزو دارم قبل مردن اونم اینه که ببینم بند کفش تو بسته ست !

بعدا هم دانشگاهی شدیم با هم ...من هنوزم یاد نگرفتم بند کفشمو ببندم .

اما دوستم دیگه نمیگه سه رک بند...دیگه دولا نمیشه بند کفشمو ببنده .

شاید چون محیط دانشگاه با دبیرستان فرق داره.

شاید چون دیگه مثل قدیما صمیمی نیستیم.

شایدم دلیلش این باشه که  من توی دانشگاه دیگه کتونی نپوشیدم 

:)